Kultaklubi

– Meille, jotka rakastamme Pallo-Iiroja –

Kultaklubi on jo vuosien ajan tukenut seuramme juniorivalmennusta ja työtä raumalaisten lasten hyväksi. Näiden vuosien aikana Pallo-Iirojen palvelutuotanto kokonaisuudessaan on kehittynyt ja kerännyt valtakunnallistakin huomiota sekä tunnustusta. Osaavan valmennustyön, selkeiden opetussisältöjen sekä jämäköiden strategisten linjausten kautta seura on saanut rakennettua vahvan ja laadukkaan perustan lasten ja nuorten ikäkausijoukkueisiin. Nyt tulevien vuosien ajan uutena selkeänä painopisteenä tulee olemaan pelaajapolun yläpää, jossa haluamme kehittää laadukkaiden joukkueiden lisäksi tietenkin myös huippuyksilöitä.

Onnistuaksemme tavoitteissamme, tarvitsemme koko Pallo-Iirot –yhteisön tukea.

Miten juuri sinä voit auttaa seuraamme? Lahjoita Kultaklubille 100 euroa tai halutessasi enemmän, ja olet tukemassa sekä kehittämässä valmennustoimintaamme junioripelaajiemme hyväksi. Samalla kun tuet seuraa, pääset itse käsiksi sellaisiin seuran sisäpiiritietoihin, joita ei muissa tietokanavissa tule vastaan!

Kultaklubin jäsenenä saat useita etuja, jotka määriytyvät jäsenyytesi tason mukaan:

Kultaklubi - PERUSJÄSEN

Maksu: 100 euroa / kausi

• Kultaklubi –jäsenkortti, joka on samalla erikoisversio edustusjoukkueiden kausikortista
  • Miesten edustusjoukkueen kotiotteluissa klubilaisilla oma kahvitarjoilu
  • Klubilehti, joka ilmestyy kaksi kertaa vuodessa. Lehdessä faktaa ja sisäpiiritietoa seuran sisältä

Kultaklubi - VIP-JÄSEN

Maksu: 200 euroa tai enemmän / kausi

• Kultaklubi –jäsenkortti
  • Miesten edustusjoukkueen kotiotteluissa klubilaisilla oma kahvitarjoilu
  • Oikeuden osallistua kerran vuodessa järjestettävään Klubi-iltaan, jossa pääset kuuntelemaan ja esittämään kysymyksiä seuran avainhenkilöille
  • Pallo-Iirojen kannattajajäsenyyden, joka oikeuttaa sinut osallistumaan yhdistyksen kokouksiin

Kultaklubi - YRITYSJÄSEN

Maksu: 500 euroa tai enemmän / kausi

• 1 kpl Kultaklubi - VIP-jäsenyys (nimetty henkilö)
  • 3 kpl kausikortteja
  • Aition yrityksen käyttöön yhteen miesten edustusjoukkueen kotiotteluun sekä kyseisen ottelun otteluisännyyden (mainoskuulutus ja parhaiden pelaajien palkitseminen). Sisältää maksimissaan 8 kpl normaaleja aikuisten pääsylippuja samaiseen otteluun

Voit liittyä Kultaklubiin täyttämällä alla olevan lomakkeen!

Lisäinfoa Kultaklubin yhteyshenkilöltä: Kaija Savunen, puh. 0400-595015, sähköposti: kaija.savunen(at)palloiirot.fi

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.