Positiivinen Voima

Positiivinen Voima on Pallo-Iirojen ja yhteistyökumppaneiden hanke jalkapalloilun tasa-arvon edistämiseksi. Jalkapallo on maailman, Suomen ja Rauman suosituin tyttöpalloilulaji ja Pallo-Iirot on lajin suurin seura Satakunnassa.

Positiivinen Voima -hankkeen tarkoitus on nostaa nais- ja tyttöjalkapalloilun arvostusta ja tunnettuvuutta sekä kasvattaa jalkapalloa harrastavien tyttöjen seura- ja lajiylpeyttä.

Hankkeen pääyhteistyökumppaneina toimivat Teollisuuden Voima Oyj ja Viestintäosakeyhtiö Bonde. Haemme koko ajan mukaan uusia kumppaneita, jotka tuntevat liikunnan ja urheilun tasa-arvon omakseen.

Liity mukaan!

Lisätietoja antaa tyttöpalloilujaoston puheenjohtaja Jarmo Lavanto 040 590 1299jarmo.lavanto@dnainternet.net

Positiivinen Voima -hanke tukee tyttöpalloilujaoston strategian tavoitteita:

1. Lisenssipelaajamäärän lisääntyminen vuosittain

2. Kilpailullinen ja pelaajakohtainen menestys

3. Yhteisjoukkuetoiminnan vakiinnuttaminen ja laajentaminen

4. Julkikuvan ja viestinnän kehittäminen

5. Tyttöpalloilujaoston toiminnan vakiinnuttaminen

Seuraa joukkueiden tunnelmia sosiaalisessa mediassa #IiroHetki ja #PositiivinenVoima.