Perhefutis

Pallo-Iirojen ympärivuotinen Perhefutistoiminta

Ympärivuotiseen Perhefutistoimintaan kuuluu talviajan perhefutisryhmät ja kesäajan Nappulaliigassa perhefutisryhmät eri ikäluokissa.

Perhefutis on lapsen ja vanhemman yhteinen harrastus, jossa nautitaan liikunnasta monipuolisesti ja turvallisesti ilman suorituspaineita. Toimintakerrat pitävät sisällään perusliikuntataitojen ja jalkapallon opettelua erilaisten harjoituksien, leikkien ja temppuratojen muodossa.

Perhefutiksessa otetaan huomioon lasten erilainen kehitys ja mahdollistetaan kaikille liikunnan harrastus turvallisessa toimintaympäristössä. Tavoitteena on saada yhä nuoremmat ja ujoimmatkin lapset mukaan toimintaan vanhemman seurassa. Tarjotaan vanhemmille mukava liikuntamahdollisuus lapsen kanssa. Mukaan voi osallistua oman vanhemman, ukin, mummin, kummitädin tai jonkun muun tutun aikuisen kanssa.

Perhefutiksen harjoitukset pidetään kerran viikossa huippuolosuhteissa Pohjoiskehän koulun salissa. Toimintakausi käynnistyy syyskuussa ja loppuu huhtikuun lopussa.

Talviajan jäsen- ja toimintamaksu on 140 euroa (syyskausi 70€ ja kevätkausi 70€, jotka laskutetaan erikseen). Maksut sisältävät pelipassin ja vakuutuksen.

Child-parent groups are for young children who are too shy to start training on their own. This is also a good chance for parents to have an extra exercises with their child.

Practices will be held once a week at Pohjoiskehä´s school.  Season starts in September and ends in April.

Membership and operational payment is 140 euros (autumn season 70€ and spring season 70€). Includes playpass and insurance.

Talvi 2021-2022:

Perhefutis 2018-2019 -syntyneille tytöille ja pojille

Toiminta jatkuu sunnuntaina 6.2.22 klo 14:45-15:30 Pohjoiskehän koulun salissa

Kevään viimeiset harjoitukset 24.4.22

Perhefutis 2016-2017 -syntyneille tytöille ja pojille

Toiminta jatkuu sunnuntaina 6.2.22 klo 15:45-16:30 Pohjoiskehän koulun salissa

Kevään viimeiset harjoitukset 24.4.22

Ryhmien tarkemmat harjoituskerrat:

Perhefutis 2018-19 -syntyneet

Perhefutis 2016-2017 -syntyneet

Ryhmien ohjaajana toimii Sini Salo 041-368 3792.

Lisätietoja / More information:

Henni Viljanmaa

henni.viljanmaa@palloiirot.fi

Ilmoittautuminen Perhefutikseen täältä:

Registration to groups from here:

Pelaajan yhteystiedot /  The players personal information

Huoltajan yhteystiedot / Parent´s contact details

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.