G7 (15-pojat)

Pallo-Iirojen 2015-syntyneiden poikien ikäkausijoukkue

Joukkue harjoittelee 1-2 kertaa viikossa. Joukkueen tuleva ohjelma löytyy vasemmalla olevasta palstasta, kohdasta "Ohjelma". Yhteystiedot toimijoihin kohdasta "Toimijat".

Joukkueen toiminta perustuu kolmen pääperiaatteen varaan:

1) Viihtyisä ja turvallinen toimintaympäristö

Opettelemme toimimaan joukkueena, luomme yhteiset pelisäännöt ja pidämme yhdessä hauskaa jalkapallon parissa

2) Laadukas valmennus

Valmentajamme toimivat seuramme valmennuslinjaan pohjautuvien, sekä yhdessä nappulapäällikön kanssa tehtyjen suunnitelmien pohjalta. Useammasta valmentajasta koostuva valmennustiimi pystyy jakamaa pelaajat harjoituksissa pienryhmiin ja takaamaan näin mahdollisimman yksilökeskeisen valmennuksen

3) "Pallo per pelaaja"

Erilaisten pallonkäsittelyharjoitteiden, leikkien ja kilpailujen, sekä pienpelien (1v1, 2v2, 3v3) kautta pyrimme takaamaan, että jokaiselle pelaajalle tulee mahdollisimman paljon pallokosketuksia harjoitusten aikana ja tätä kautta jokainee saa onnistumisen elämyksiä ja myös henkilökohtainen lajitaito kehittyy.

Uudet pelaajat ovat tervetulleita milloin tahansa joukkueen mukaan.

Ilmoittaudu täältä mukaan toimintaan: