E10 (12-pojat)

JOUKKUEEN ARVOT

TAVOITTEELISUUS

Joukkueemme harjoittelee tavoitteellisesti jokaisen pelaajan tehdessä parhaansa niin treeneissä kuin peleissä. Alkavalla kaudella käydään läpi jokaisen pelaajan yksilölliset tavoitteet.

KASVATUKSELLISUUS

Huomioimme toiset niin oman joukkueen sisällä treeneissä kuin kentän ulkopuolella liikuttaessa. Häviöt ja pettymykset kuuluvat urheiluun ja elämään, kuten myös voitot.

YHTEISÖLLISYYS

Me-henki ja joukkuehenki koko seuran sisällä. Kannamme ylpeydellä seuramme logoa. Turnauksiin osallistumme joukkueena ja kuljemme mahdollisuuksien mukaan kimppakyydeillä pelitapahtumiin. Toivomme vanhemmilta sitoutuneisuutta.

ILOISUUS

Joukkueessamme pyrimme toimimaan reilusti ja oikeudenmukaisesti. Toiminta on motivoivaa ja laadukasta yksilöllisyys huomioiden.

YHTEISÖLLISYYS - KILPAILUVIETTI - VOITTAMINEN

Joukkue harjoittelee talvikaudella 3 kertaa viikossa. Joukkueen tuleva ohjelma löytyy vasemmalla olevasta palstasta, kohdasta 'Ohjelma'

Uudet pelaajat ovat tervetulleita milloin tahansa joukkueen mukaan. Ilmoittaudu ja ota yhteyttä vastuuvalmentajaan ennen ensimmäistä käyntiäsi!

Ota yhteyttä joukkueeseen: palloiirot2012@gmail.com

Joukkueen toimijatiimi: