Päivä 1 - tiivis, hyvänfiiliksen päivä

Majoituskeskuksen yksi uima-altaista
Minigolf on yksi ajanvietteistä
Jalkapallokeskus Salou

Pallo-Iirot lähti matkaan sunnuntain ja maanantain välisenä yönä. Paikan päälle joukkue saapui aamupäivällä. Barcelonasta oli edessä vielä puolentoista tunnin ajomatka upeaan Saloun majoituskeskukseen.

Ensimmäisen päivän ohjelmana oli tutustua ympäristöön. Saloun majoituskeskus sijaisee kahden kilometrin päästä jalkapallokeskuksesta, jossa on hulppeat kahdeksan kenttää.

Tutustumisen lisäksi Pallo-IIrot veti ensimmäisen harjoituksensa Saloun jalkapallokeskuksessa. Keskuksessa kenttä oli varattuna Pallo-Iiroille ja paikan päällä odottivat niin pallot, harjoitustarvikkeet kuin vedetkin.

Pitkän matkustamisen vuoksi harjoitukset pidettiin herättelevinä. Huomenna ohjelmassa on jo harjoitusviikon ensimmäinen ottelu paikallista CF Reddista vastaan, joka koostuu lupaavista nuorista pelaajista.

Joukkue asuu Saloussa neljän hengen asunnoissa, joissa on oleskelutilat, keittiö sekä pesutilat. Leirin aikana pelaajat pääsevät nauttimaan täysylläpidosta.

Illalla miesten edustusjoukkue kokoontui vielä palaveriin, jossa käytiin läpi käytännön asioita sekä seuran viestintää. Palaverin jälkeen odotti monipuolinen illallinen, jonka jälkeen pelaajat ja taustat pääsivät ansaitulle iltavapaalle.

Tiistaina edessä on valmistavat harjoitukset aamulla sekä iltapäivällä ottelu CF Reddisia vastaan. Otteluun valmistaudutaan videopalaverilla.

- Raskas päivä, mutta oli kiva huomata jätkien energiataso. Hyväntuulisia pelaajia ja vaikka varmasti kaikkia väsytti, niin tunnelma pysynyt todella hyvänä, valmentaja Sami Vahanto kiitteli.

- Olosuhteet eivät voi paljon paremmaksi tästä kyllä muuttua. Valmentajanakin mahtavaa kun voi keskittyä vain olennaiseen. Pelikentät ovat myös aivan huippukunnossa.

Lisää tunnelmia seuran Instagram-tilillä ja muilla eri sosiaalisen median kanavilla.