Pallo-Iirojen harjoituskausi jatkuu Kakkosessa pelaavaa TPV:ta vastaan

13.3.2016

Kimmo Hörkkö on tyytyväinen kuluneeseen harjoituskauteen. Kuva: Aral Kakl.

Maalivahti Panu Erama tekee pitkän poissaolon jälkeen paluun kokoonpanoon ja aloittaa ottelun penkillä. Pallo-Iirot lähtee peliin hieman vajaamiehisenä muutamien poissaolojen vuoksi.

Vahvan harjoituskauden pelannut Niklas Kuusio on poissa vahvuudesta.

- Kuusiolle tuli pientä vaivaa tiistain harjoituksissa ja hän on poissa huomenna. Mistään vakavammasta ei kuitenkaan ole kyse, päävalmentaja Hörkkö kommentoi.

- Lisäksi meillä on muutamia muita poissaoloja, joten kokoonpanossa on vain 2+14 pelaajaa. Ihan normaalisti lähdemme peliin, pyrimme pitämään saman pelaamisen tason kuin Härmä-ottelussa, nyt kylläkin pykälää kovempaa vastustaja vastaan.

Muuten päävalmentaja Hörkkö on tyytyväinen harjoituskauden kulkuun toistaiseksi. Itse sarjakausi avataan kotiottelulla EuPaa vastaan sunnuntaina 17.4. Otteluohjelma tarkentuu vielä lähiaikoina.

- Harjoituskausi etenee ihan suunnitellulla tavalla. Ollaan saatu pidettyä pelaajat terveinä muutamia pikkukolhuja lukuunottamatta, joten hyvällä ryhmällä ollaan saatu harjoiteltua. Tietenkin joitakin töistä ja koulusta johtuvia poissaoloja on, mutta aika hyvin suunnitelmien mukaisesti ollaan saatu asioita vietyä eteenpäin. Nyt odotellaan mielenkiinnolla tulevia cupin pelejä ja sarjan otteluohjelman valmistumista, Hörkkö miettii.

Pallo-Iirojen miesten edustusjoukkue sai positiivisia uutisia kun pitkään haussa ollut huoltaja varmistui huoltopäällikkö Matisen kuitenkin jatkaessa tehtävässään.

- Matisen paluu tosiaan otetaan ilolla vastaan ja on tietenkin iso asia joukkueelle ja toiminnalle. Kuten Matinen itse sanoi, nyt valmennus saa paremmin keskittyä valmentamiseen ja pelaajat pelaamiseen, joten tärkeä palanen saatiin joukkueeseen.

Ottelu alkaa klo 16 Äijänsuolla, vapaa pääsy. Tervetuloa!

Mikäli et pääse paikalle, niin liveseurantaa on luvassa täältä.

Edit. lisätty 11.45 avauskokoonpano. Pallo-Iirojen mukana Stanley Ukwuoma, jolla ei ole vielä sopimusta seuran kanssa.