Pallo-Iirot Paimioon miltei terveellä kokoonpanolla

20.2.2016

Peimari United - Pallo-Iirot

Suomen Cupin 3. kierroksen ottelussa Peimari Unitedia vastaan Pallo-Iirot saa miltei parhaan miehistönsä kasaan. Ottelu alkaa klo 14 Paimiossa.

Pallo-Iirot kohtaa Suomen Cupin 3.kierroksella Peimari Unitedin, joka voitti paikallisottelussa Paimion Hakan ja eteni seuraavalla kierrokselle. Pallo-Iiroilla ja Peimari Unitedilla on yhteistä historiaa, sillä pari vuotta sitten joukkueet kohtasivat samassa kilpailussa. Silloin ottelu päättyi Pallo-Iirojen voittoon vasta lisäajalla. Peimari United pelaa Turun piirin Kolmosessa, joten tasollisesti ottelusta tulee hyvä mittari Pallo-Iiroille.

- Vastustaja on henkilökohtaisesti aika tuntematon joukkue. Pari vuotta sitten laittoi cupissa Iirot koville ja joukkuetta luotsaa espanjalaiskoutsi, joten eiköhän sieltä ihan hyvä pelaava porukka tule vastaan, päävalmentaja Kimmo Hörkkö mietti.

- Meillä on kuitenkin kaikki huomio omassa pelaamisessa. MuSa-peli, ja varsinkin sen 2.puoliaika, oli jo aika hyvää pelaamista meiltä. Nyt haluamme vähintäänkin säilyttää samaisen pelaamisen tason ja mielellään koko ottelun ajan.

Pallo-Iirot pääsee otteluun liki parhaalla miehistöllä. Muutama poissaolo on.

- Panu Erama on edelleen sivussa loppusyksyn polvioperaation jäljiltä. Hänen pitäisi palata treenivahvuuteen heti maaliskuun alkupuolella. Torkkelin Juho on myös sivussa. Ei kuitenkaan mitään vakavampaa, hän palaa normaalisti treeneihin kun palaamme lomalta maanantaina 29.päivä. Lisäksi Horjanheimo on pois Peimari-pelistä.

Pallo-Iirot ei ole asettanut mitään tavoitteita Suomen Cupiin. Toki aina lähdetään voittamaan matseja.

- Cupin tavoitetta ei olla sen enempää mietitty. Tottakai joka joukkue lähtee Cupiin sillä ajatuksella, että haluaa edetä mahdollisimman pitkälle, emmekä me tässä poikkeusta tee, mutta edelleenkin, kaikki huomio meillä on oman pelaamisen tasossa. Cup antaa meille hyvän mahdollisuuden mitata, millä tasolla olemme, Kimmo Hörkkö päättää.

Ottelusta tulossa liveseurantaa täältä.