Kaipaamme palautetta - kysy ja me vastaamme

12.10.2015

Pallo-Iirojen miesten edustusjoukkueen kausi päättyi pettymykseen ja putoamiseen Kolmoseen. Naisten edustusjoukkueen kausi oli hyvä ja joukkue oli senttimetrien päässä noususta Ykköseen. Junioripuolella Pallo-Iiroissa on tehty hyvää työtä ja esimerkiksi lisenssipelaajien määrä nousi entisestään: Pallo-Iirot on Satakunnan suurin jalkapalloseura yli tuhannella lisenssipelaajallaan. Pallo-Iirot myös auditoitiin seurana Sami Hyypiä - akatemian toimesta. Pallo-Iirot jatkaa akatemiassa tulevaisuudessakin.

Kauden päätyttyä on aika analysoida mennyttä ja miettiä miten tulevaisuudessa voisi asiat tehdä paremmin. Onko sinulla jotain mitä haluaisit seuralta kysyä? Edustusjoukkueista, junioritoiminnasta tai muusta seuran toiminnasta? Tai muuten antaa kehitysehdotuksia, palautetta; positiivista tai negatiivista?

Nyt sinulla on mahdollisuus kysyä ja olla vaikuttamassa seuran toimintaan. Kysymykset voit lähettää osoitteeseen juho.suoramaa@palloiirot.fi. Vain omalla nimellä lähetetyt kysymykset otetaan huomioon. Kysymyksiä voi osoittaa seurajohdolle, kilpailupäällikölle, hallitukselle, valmentajille, seuratoimijoille, tiedotuspuolelle, kapteenistolle tai pelaajille.

Kysymyksiä voi lähettää viikon 42 ajan. Kooste vastauksista julkaistaan viimeistään viikolla 44.