Edustuksen Suomen Cupin 3. kierroksella vastaan asettuu FC Eurajoki

6.4.2022

Pallo-Iirojen toiveisiin vastattiin ja vastustajaksi saatiin FC Eurajoki. Päävalmentaja Kimmo Hörkkö odottaa tiukkaa kamppailua.

Pallo-Iirot kohtaavat Suomen Cupin 3. kierroksella paikallispelissä FC Eurajoen. Päävalmentaja Kimmo Hörkkö kommentoi ottelua.

- Varmoja poissaolijoita ovat Walden, Honkaniemi, Virtanen, Arvela (loukkaantuneena) ja Repo (kipeä). Lainio on myös töiden takia pois. Markus Babb on epävarma.

Toiveiden mukaisesti pitkälle ei Iirojen tarvitse tällä kertaa matkustaa. Raumalaisille tuttuja nimiä löytyykin runsaasti myös vastapuolelta.

- Kyllähän siellä on reilusti yli puolet joukkueesta tuttuja, niin pelaajista kuin toimijoista. Ei pelkästään minullevaan kaikille, jotka vähänkään kauemmin ovat seuranneet raumalaista futista. Useampi pelaaja, jotka ovat pelanneet Iirojen edustuksessakin. Myös valmentaja Harri Virtanen on toiminut Pallo-Iiroissa lähes kaikissa rooleissa, nuorista aikuisiin ja hallitustasollakin.

Ottelulta itsessään Hörkkö odottaa hienoa tapahtumaa.

- Kovaa taistelua jatkopaikasta. En nyt tiedä tuoko mitään erityistä latausta peliin, mutta onhan tämä hieno ottelu paitsi paikallisasetelman takia, myös sen takia että seurat tekevät tiivistä yhteistyötä pelaajakehityksen merkeissä ihan pelaajapolun ensiaskeleista lähtien.

FC Eurajoki - Pallo-Iirot Eurajoella huomenna torstaina 7.4. klo. 18.30.

Kausikortin voit tilata täältä.