Pallo-Iirot tukevat Ukrainan lapsia

21.3.2022

Pallo-Iirot osallistuu Urheiluseurojen yhteiseen tukikampanjaan. Pallo-Iirot tarjoavat myös maksuttoman Iirolandian Ukrainasta saapuneille lapsille.

Pallo-Iirot on mukana tukemassa Ukrainan sodasta kärsiviä lapsia.

Voit osallistua auttamiseen tilaamalla seuralogolla varustettuja tukituotteita. Tuotteet on suunniteltu varta vasten tätä kampanjaa varten ja ne ovat myös hyvä tapa osoittaa solidaarisuutta. Tukituotteina tarjolla ovat t-paita, collegepaita ja kangaskassi.

Tuotteiden tuotot ohjataan lyhentämättömänä Pelastakaa Lapset ry:n toimesta apua tarvitseville.

#urheiluseuratyhteisenhyvänasialla
#autaukrainanlapsia
#westandwithukraine
#urheilutekstiilit

Jaetaan tätä yhdessä!

Linkki kampanjasivulle.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Pallo-Iirot tarjoavat maksuttoman Iirolandian Ukrainasta saapuneille lapsille.

Pallo-Iirot seurana haluaa kantaa kortensa kekoon ja tarjota apunsa myös Suomeen ja erityisesti Raumalle saapuneille ukrainalaisille. Tämän johdosta Pallo-Iirot tarjoavat ukrainasta saapuville lapsille maksuttoman Iirolandian.

Iirot toimivat asiassa yhteistyössä Porin VOK:n kanssa ja toivoo tavoittavansa mahdollisimman paljon alueelle saapuneita perheitä.