Pallo-Iirot jatkoivat samalla tehokkuudella myös Suomen Cupin ensimmäisellä kierroksella

19.2.2022

Tampereella järjestetty ottelu päättyi Iirojen 0-12 voittoon. Seuraavan kierroksen vastustaja ei ole vielä selvillä.

Pallo-Iirot pitivät hyvän maalintekotahtinsa myös Suomen Cupin toisessa pelissä. Päävalmentaja Kimmo Hörkkö antoi ottelusta lyhyet kommentit.

- Hyvä alku jälleen, 4. minuutin kohdalla mentiin johtoon. Seuraavat 15-20 minuuttia hallittiin palloa, mutta ei päästy hirveästi paikoille.

Hörkkö antoi myös suitsutusta vastustajalle.

- Vastustaja teki hyvin hommia ja piti puolustusmuodon tiiviinä, joten eteneminen ei ollut kovin helppoa.

- Kun tähän haasteeseen löydettiin ratkaisu ja saatiin 0-2 maali, niin sen jälkeen homma lähti rullaamaan ja saatiin maalihanat auki.

Kiitosta sai jälleen myös oman joukkueen tekeminen.

- Paljon hienoja maaleja ja tasapainoinen esitys. Iso hatunnosto jätkille, että tehtiin taas hyvin hommia läpi ysikymppisen.

Pallo-Iirojen seuraava Suomen Cup-vastustaja ei ole vielä selvillä. Vastaan asettuu voittaja pelistä FC Helmi Jätkä - FC Eurajoki II, joka pelataan 5.3.

Kausikortin voit tilata täältä.