Ikäkausijoukkueisiin ilmoittautuminen on käynnissä - Pallo-Iirot perustaa myös joukkueet 2010-syntyneille tytöille ja pojille.

2.9.2015

Pallo-Iirojen kesäkauden Nappulaliigatoimintaa on vielä muutama viikko jäljellä. Jalkapallon harrastamista voit kuitenkin jatkaa Pallo-Iirojen ikäkausijoukkueissa. Loppukauden syys- ja lokakuun aikana pääset osallistumaan ikäkausijoukkueen toimintaan veloituksetta.

Pallo-Iirot suunnittelee 2010-syntyneiden poikien ja tyttöjen ikäkausijoukkueiden perustamista. Perustaminen tapahtuisi nyt syksyllä. Ikäkausijoukkueen toiminta eroaa nappulaliigan toiminnasta niin, että harjoituksia on ympärivuoden pääsääntöisesti kerran viikossa. Lisäksi tulee joitain ottelutapahtumia.

Joukkueen tarkka perustamishetki määräytyy sen mukaan, miten joukkueeseen saadaan valmentajia mukaan vanhemmista.

Ilmoitamme toiminnasta tarkemmin myöhemmin syksyllä lähempänä ensimmäisiä tapahtumia, seuran nettisivuilla, paikallislehdissä sekä sähköpostitse suoraan lapsensa ilmoittaneille.

Lapsen voit ilmoittaa täältä mukaan. 2010-syntyneiden ikäkausijoukkueeseen ilmoittautuvat: merkatkaa joukkueeksi G10.

Eri ikäkausijoukkueiden yhteyshenkilöt löydät täältä.

Poikien joukkueen lisätiedot ja vanhempien mukaan ilmoittautumiset:

Kimmo Hörkkö

Pallo-Iirot, nappulapäällikkö

puh. 050-303 7172

s-posti kimmo.horkko@palloiirot.fi

Tyttöjen joukkueen lisätiedot ja vanhempien mukaan ilmoittautumiset:

Henni Viljanmaa

Pallo-Iirot, harrastekoordinaattori