Aleksi Arvela jatkaa Pallo-Iiroissa kahden vuoden sopimuksella

18.11.2021

Kuva: Sami Kivistö

Miesten edustusjoukkueen nuori toppari Aleksi Arvela on tehnyt jatkosopimuksen. Maajoukkueleirilläkin käynyt puolustaja toivoo tasaisuuttaa arkeensa ja solmi seuran kanssa kahden vuoden jatkosopimuksen

Viime kauden edustuksen topparipari jatkaa myös tulevalla kaudella yhdessä, Aleksi Arvelan tehtyä kahden vuoden jatkosopimuksen. Nuori puolustaja on tyytyväinen arjen rauhoittumiseen.

- Pakko sanoa, että todella hyvät fiilikset uudesta sopimuksesta. Antaa mahdollisuuden keskittyä enemmän treenamiseen eikä tarvitse ajatella sitä, mitä kauden lopussa tulee ja minkälaista sopimusta kirjoitetaan. Nyt on kahden vuoden sopimus ja siihen voi olla ihan tyytyväinen.

Iirojen kasvatti on käynyt seuran junioripolun, joka nosti miehen viime kaudella aina maajoukkueleiritykselle asti. Arvela kokeekin, että seura on nuorelle jalkapalloilijalle hyvä paikka kehittyä.

- Mun mielestä täällä on junnuna todella hyvä treenata. On monta ammattitasoista ja intohimoista valmentajaa, jotka tekevät duunia sen eteen, että pelaajat kehittyvät joka päivä.

- Täällä on hyvät mahdollisuudet nousta miesten kanssa pelaamaan, nuoresta iästä huolimatta.Vielä kun saataisiin miesten ykkösjoukkue nousemaan kakkoseen ja pysymään siellä ja miesten kakkosjoukkue vaikka kolmoseen niin tilanne näyttää oikein hyvältä.

Omiin peliesityksiinsä Arvela kaipaa tasaisuutta.

- Ehkä suurin asia mitä pitää parantaa on semmonen tekemisen tasaisuus.Todella paljon vaihteli milloin oli hyvä peli ja milloin oli huono peli. Sen kun saisi vielä kuntoon niin varmasti toimisi homma paremmin.

Aleksi Arvelan terveiset kannattajille

- Toivottavasti samat henkilöt ja muutama lisääkin tulee mukaan seuraavalle kaudelle.Nyt oli jo monta hyvää peliä, jossa oli hyvä pöhinä päällä. Varsinkin viimeinen jatkokarsintapeli oli todella hieno. Samoin Ålandin peli oli todella hieno ja hieno nähdä niin monta raumalaista kannattamassa meitä. Se oli melkein kuin meidän kotipelissä olisi ollut.

- Mahdollisimman moni kun pääsee katsomaan niin varmasti tulee hyvä meininki.

Aleksi Arvelan haastattelu YouTubesta.

Pallo-Iirot julkaisee lisää sopimuksia lähiaikoina. Katso sopimustilanne täältä.