Iirolandiassa uusi kävijäennätys - 528 lasta liikkumassa illan aikana!

4.11.2021

Keskiviikkona 3.11. vietettiin Iirolandiassa naamiaisia Halloween teemalla. Suosittu teemakerta keräsi tänäkin vuonna ennätysmäärän kävijöitä.

Keskiviikkoillan koko perheen iloinen liikuntatapahtuma Iirolandia keräsi ennätysmäärän 528 lasta liikkumaan ja leikkimään Raumaster halliin.

Edellinen kävijäennätys 517 oli samaiselta teemakerralta 1.11.2017. Tällöin vietettiin Iirolandian 10.toimintakautta.

Naamiaisten pukuloistoa päästiin jälleen näkemään Halloween teeman mukaisesti.

Kuvasatoa ihastelemaan täältä:

Halloween 3.11.2021

Iirolandian loppuvuoden tapahtumatärpit:

ke 17.11. Rauman Allergia- ja Astmayhdistys vierailee Iirolandiassa Valtakunnallisen Ihoviikon kunniaksi. Illan ohjelmassa:

Iiro vierailee lasten iloksi, kasvomaalausta, arvontaa ja palkintoja, ilmapalloja, Yhdistyksen toimintapiste.

ke 15.12. Iirolandian joulu, joulupukki ja tontut vierailevat, joulupukki jakaa konvehteja lapsille, kasvomaalausta, tonttujahti.

ke 22.12. Vuoden viimeinen Iirolandia - Kaksi lasta yhden hinnalla sisään