Sakari Korri siirtyy Ilvekseen!

31.8.2021

Kuva: Sami Kivistö

16-vuotias maalivahti on pelannut kuluvalla kaudella jo neljä nollapeliä Pallo-Iirojen miesten edustusjoukkueessa. Korri siirtyy myös Tampereelle urheilulukioon opiskelemaan.

Sakari Korrin siirto Tampereen Ilvekseen on hieno asia niin seuralle kuin nuorelle maalivahdille itselleen. Korri on tarpeen vaatiessa myös käytettävissä Pallo-Iiroissa loppukauden ajan peleissä jos tarve niin vaatii.

Päävalmentaja Kimmo Hörkkö on onnellinen Sakari Korrin puolesta.

- Joukkeen näkökulmasta Sakari Korrin menettäminen on tietenkin menetys. Sakari on hyvä maalivahti ja toki meillä on muitakin hyviä, mutta vaikuttaa kilpailuasetelmaan ja siihen, että harjoituskentältä on yksi hyvä maalivahti pois. Ja onhan "Sakke" pelannut hyvin nuo pelit. Jokaisessa pelissä on tullut hyviä torjuntoja, mutta tuli jopa pienenä yllätyksenä kuinka hyvä ja varma hän ollut ollut pallollisen pelaamisen kanssa. Korri oli yksi iso tekijä sen kanssa miten hyökkäyksen aina aloitimme.

- Täytyy olla kuitenkin iloinen hänen puolestaan. Kyllähän minä ja seura haluaa, että pelaajat lähtevät kokeilemaan siipiään. Tämä on Sakarille hieno mahdollisuus hienossa ja hyvässä organisaatiossa. Toivottavasti pääsee siellä vielä pelaamaan liigapelejä, Hörkkö iloitsee.

Tsemppiä tulevaan Sakari Korrille!