Pallo-Iirot hakee nuorten valmentajia

23.8.2021

Satakunnan suurin jalkapalloseura Pallo-Iirot kehittää organisaatiotaan. Haemme innostuneita nuortenvalmentajia seuraamme. Tavoitteena palkata kaksi päätoimista valmentajaa 1.11.2021 alkaen.

Pallo-Iirot on vuonna 1930 perustettu jalkapalloseura. Seuran tavoitteena on pelaajakehitys sekä raumalaisten liikuttamisen ja hyvinvoinnin edistäminen jalkapallon avulla. Seuralla on 800 pelipassipelaajaa ja seuran toiminnassa liikkuu säännöllisesti 1600 ihmistä.

Haemme tyttöjen talenttivalmentajaa kehittämään tyttöpelaajien arkea. Työnkuvaan kuuluu Palloliiton aluevalmennusta 15 tuntia viikossa, yhden joukkueen vastuuvalmennus, aamuvalmennusta ja D- ja C-ikäisten pelaajien tukemista arjessa.

Lisäksi haemme poikien talenttivalmentajaa kehittämään poikapelaajien arkea. Työkuvaan kuuluu yhden joukkueen vastuuvalmennus, yhden joukkueen apuvalmennus, D-ikäisten tehoryhmävalmennus ja  aamuvalmennus.

Etsimme seuraamme kehityshaluisia valmentajia, jotka haluavat mennä urallaan eteenpäin. Edellytämme, että valmentajat noudattavat työssään Pallo-Iirojen valmennuslinjaa. Suomen Palloliiton ja UEFA:n valmentajalisenssisuosituksena on B-taso, mutta tämä ei ole välttämättömyys työsuhteen alussa.

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoiveineen 5.9 mennessä pasi.lehtonen@palloiirot.fi

Lisätietoja antaa junioripäällikkö Pasi Lehtonen  puh. 050-3240543