Ekhiabhi Okodugha Pallo-Iiroihin

12.8.2015

Ekhiabhi Okodugha vahvistaa Pallo-Iirojen rivejä loppukauden kestävällä sopimuksella.

Pallo-Iirot vahvistaa rivejään loppukauden kestävällä sopimuksella nigerialaispelaaja Ekhiabhi Okodughan kanssa. Tiistaina sopimuksen allekirjoittanut Okodugha saapuu Pallo-Iiroihin Kolmosessa pelaavasta Someron Voimasta.

Urallaan Ekhiabhi on pelannut kausina 2008-2011 muun muassa Veikkausliigaa Rovaniemen Palloseuran, Kuopion Palloseuran ja IFK Maarienhamnin riveissä.

- Okodugha on harjoitellut meidän kanssa nyt muutaman kerran ja mies vakuutti pelitaidoillaan. Lisäksi persoonana hän on sellainen, joka sopii meidän joukkueeseen, päävalmentaja Pasi Lehtonen kommentoi.

- Saamme Okodughasta pallollista osaamista keskikentälle. Pelaajahankinta on myös osoitus siitä, että emme ole luovuttaneet missään nimessä. Huomenna lähdemme taas taistelemaan voitosta, Lehtonen päättää.

26-vuotias Okodugha on Pallo-Iirojen käytettävissä BK-46 ottelussa torstaina 13.8.2015.