Naisten joukkue kiertää Suomea Raum-Rome-Paris asuissa

6.5.2021 klo 07:00

Naisten joukkue on tehnyt yhteistyösopimuksen Raum-Rome-Paris brandin kehittäneen Iiro Kosken kanssa.

Tällä kaudella Naisten joukkue kiertää Suomea Raum-Rome-Paris tuotemerkin asuissa. Koski halusi lähteä osaltaan tukemaan raumalaista naisjalkapalloa ja siitä syntyi kyseinen yhteistyö, josta varmasti kumpikin osapuoli saa näkyvyyttä ja huomiota.

Iiro Koski on Pallo-Iirojen ex-maalivahti, joka pelasi  aina miesten kakkosdivarissa asti seuran paidassa.Viimeiseksi kaudeksi hänelle jäi 2016-2017.

"Vaikka omasta peliurasta on jo vierähtänyt aikaa, niin edelleen jalkapallo on mielessä päivittäin. Futiksen kautta olen saanut mahtavia ja hienoja muistoja ", kertoo Koski ja jatkaa "On hienoa tukea omaa kasvattajaseuraa. Tapahtui se kentällä tai kentän ulkopuolella".

Naisten ykkösessä välimatkat ovat todella isoja, esimerkiksi Iirojen kohdalla Rovaniemeltä Helsinkiin ja muut siltä väliltä. Eli Kosken brandi kiertää mukana koko tämän kauden suomenkiertueen.

Iirottaret haluavat kiittää Iiro Koskea joukkueen tukemisesta!