Kausikorttiarvonnan voittajat

20.4.2021

Eetu Setänen, Pallo-Iirot vs MaPS Pitsiyön spesiaalissa 2017

Kysyimme sosiaalisessa mediassa mikä on kannattajien suosikki Pitsiyön spesiaalin maaleista. Ehdoton ykkönen oli Eetu Setäsen laukoma kanuuna miltei puolesta kentästä MaPS:ia vastaan vuonna 2017. Arvoimme vastanneiden kesken neljä kausikorttia.

Maalit pääset katsomaan täältä.

Eetu Setänen muistelee maaliaan seuraavasti.

- Maalista muistan edelleen, miten pallo tuntui lentävän kuin hidastettuna kohti ylänurkkaa. Se sen sijaan on edelleen hämärän peitossa, miten päädyin laukomaan noin järjettömästä paikasta.

- Näin jälkeenpäin ehkä eniten lämmittää, miten ihmiset tuntuivat innostuvan maalista paljon itseäni enemmän. Helsingistä juuri tuota peliä katsomaan tullut serkkupoika oli kuulemma hypätä katsomossa niiltä sijoiltaan takaisin Stadiin. Sen verran laittoivat tutut ja tuntemattomat Mustan pitsin yössä kanuunan kunniaksi pöytää koreaksi, että seurasi vielä toinenkin komea kanuuna.

Arvonnan voittajat:

Olli Järvenkylä

Samu Oras

Iiro Tarkki

Elina Laaksonen

Olkaa yhteydessä kaija.savunen@palloiirot.fi niin lähetämme teille kausikortit.