Pallo-Iirot mukana Kesäduuni OP:n piikkiin

17.3.2021

Monipuolinen ja vastuullinen ohjaus- ja valmennustyö Nappulaliigassa on mukana kampanjassa.

Kesäduuni Osuuspankin piikkiin -kampanja on osa OP:n vastuullisuustyötä ja tavoitteena on työllistymisen rinnalla tukea nuorten taloustaitojen oppimista. Kesällä 2021 yli 1700 nuorta ympäri Suomen saa kesätyön kampanjan kautta.

Kampanjassa yhdistykset ympäri Länsi-Suomen tarjoavat erilaisia kesätöitä 15-17-vuotiaille nuorille kuten Pallo-Iirot ohjaajan työtä Nappulaliigassa.

Länsi-Suomessa on 50 avointa kesäduunia ja niitä tarjoavat 50 pankin toimialueella olevaa yleishyödyllistä yhdistystä.

Osuuspankki Länsi-Suomen toimialue on Eurajoki, Kankaanpää, Merikarvia, Panelia, Pomarkku, Pori, Pyhäranta, Rauma, Siikainen ja Ulvila.

Lisätietoja vapaista työpaikoista täältä:

www.op.fi/web/op-lansi-suomi/nuorten_kesatyokampanja21/nuoret

Osuuspankin kesätöiden hakuaika on 15.3.-18.4.

Pallo-Iirot palkkaa noin 20 kesätyöntekijää. Kesätyö on pääasiassa ohjaus- ja valmennustyötä Nappulaliigassa. Nappulaliiga alkaa toukokuussa ja loppuu elokuussa. Lisäksi kesätyöhön kuuluu kesäkuussa järjestettävän jalkapallokoulun ohjaus, lipunmyyntivuorot edustuksen kotiotteluissa ja pelinohjaukset.

Pallo-Iirojen kesätyöhakemukset tulee tehdä 11.4. mennessä.

Täältä pääset suoraan seuran omaan kesätyöpaikkahakuun ja lisätietoihin:

Kesätyöhakemus