Kaija Savunen palkittiin vuoden 2020 Satakuntalaisena urheiluvaikuttajana

8.2.2021

Palkitseminen tapahtui Satakunnan Urheilugaalassa Porissa lauantaina 6.2.2021. Gaala toteutettiin koronan vuoksi poikkeusjärjestelyin.

Pallo-Iirojen toiminnanjohtaja Kaija Savunen oli itse vastaanottamassa palkintoa Porin Cygnaeuksen koululla. Perusteluissa nousi esille Kaijan pitkäaikainen, lähes 30 vuotta jatkunut seuratyö Pallo-Iiroissa, sekä se että hänestä tuli aikoinaan ensimmäinen nainen suomalaisen jalkapalloseuran toiminnanjohtajana. Lisäksi korostettiin sitä, että Iirot on jalkapallon ohella muutenkin merkittävä tekijä Rauman seudun liikuntakulttuurin edistäjä.

Onnittelut vielä Kaijalle vuoden 2020 Satakuntalainen urheiluvaikuttaja -palkinnosta! Lisää kuvia ja tunnelmia Satakunnan Urheilugaalan Facebook-sivuilla