Kahden viime kauden maalikuningatar jatkaa Naisten joukkueessa

3.12.2020

Kahdella viime kaudella yhteensä 24 maalia iskenyt Jessica Kannosto on solminut vuoden jatkosopimuksen Naisten ykkösessä pelaavan joukkueen kanssa.

Porilaislähtöinen Kannosto aloittaa siis kolmannen kautensa Raumalla. Viime kauden kapteenistoon kuulunut laitapelaaja on viihtynyt seurassa hyvin: "Pallo-Iiroissa jatkaminen tuntui luonnolliselta ratkaisulta. Kulunut kausi osoitti sen, että joukkueella on potentiaalia pärjätä naisten ykkösessä ja haluan ehdottomasti tuoda oman panokseni joukkueeseen myös ensi kaudella. Lisäksi Pallo-Iiroissa otetaan jatkuvasti askelia eteenpäin naisten futiksen kehittämiseksi, mikä edesauttoi omaa päätöstäni", perusteli Kannosto ratkaisuaan.

"Tosi tärkeä sopimus joukkueelle. "Jaska" tuo sitä kokemusta ja tulivoimaa, jota ehdottomasti tarvitsemme. Tämä on myös selkeä signaali, niin pelaajistolle, kuin meitä seuraavalle yleisöllekin, että tosissaan ollaan ja toimintaa pyritään edelleen kehittämään eteenpäin", kertoo Iirojen päävalmentaja Iiro Koivula.

"Sopimustilanne näyttää tosi hyvältä ajankohtaan nähden. Keskusteluja on nyt käyty useimpien viime kauden pelaajien kanssa ja näyttää siltä että saamme tällekin kaudelle vahvan ryhmän kasattua. Ensimmäinen kausi ykkösessä oli "oppivuosi" ja nyt siitä opiksi ottaneena lähdemme ehdottomasti parantamaan sijoitustamme toiseksi korkeimmalla sarjatasolla", jatkaa Koivula.