Antti Raanta tuki Pallo-Iirojen toimintaa Korona-kampanjassa

23.6.2020

NHL-maalivahti Antti Raanta tuki seuraa ostamalla kymmenen support t-paitaa ja kymmenen hupparia. Raanta lahjoitti vaatteet seuralle, joka taas toimittaa paidat Rauman Seudun Työnhakijat Ry:lle

Antti Raanta kävi Pallo-Iirojen toimistolla luovuttamassa ostamansa paidat Korona-kampanjasta.

- Olin masinoimassa vuosia sitten kannattajatapahtumaa Pitsiyön spesiaaliin. Tästä seurasi seuralle sakkoja, joten olikin aika maksaa ne takaisin, Raanta nauraa.

- Olen pelannut Pallo-Iiroissa ja käynyt Nappuliigat läpi. Edustuksen pelejä olen seurannut myös ja seura on lähellä sydäntäni. Halusin tukea paikallista urheiluseuraa näinä vaikeina aikoina.

Raanta itse lähtee takaisin NHL:aan pelaamaan pudotuspelejä. Pallo-Iirot toivottaa tsemppiä peleihin ja kiittää Raantaa tuesta!

Pallo-Iirot toimittaa paidat eteenpäin Rauman Seudun Työnhakijat Ry:lle.