Lapsivanhempiryhmät alkavat 3.6.

16.5.2020

Olemme jo useamman vuoden järjestäneet perheen pienemmille ohjattua jalkapallotoimintaa lapsivanhempiryhmien muodossa.

Lapsivanhempiryhmät 2015-2017 -syntyneille tytöille ja pojille sekä heidän vanhemmilleen alkavat keskiviikkona 3.6. Äijänsuolla Nappulaliigan yhteydessä.

Harjoituksia järjestetään keskiviikkoisin 3.6. alkaen klo 17-17:45 ja 18-18:45 Äijänsuolla talviharjoitteluhallissa tai hallin viereisellä luonnonnurmella. Ryhmät jaetaan iän mukaan. Harjoituksiin voi lapsen kanssa osallistua oma vanhempi tai tuttu aikuinen.

Toimintamaksu lapsivanhempiryhmiin kesä-syyskuu on 65€/lapsi

Toimintamaksu kattaa:
* pelipassin ja vakuutuksen lapselle
* valmennuksen ja ohjauksen
* harjoitukset ja mahdolliset turnauspäivät
* kenttäkustannukset
* harjoitusvälineet (pallot, liivit, kartiot ym.)
* Nappulaliigan jäsenkortin (jäsenkortilla pääsee veloituksetta Pallo-Iirojen miesten edustusjoukkueen kakkosen otteluihin ja syksyn ensimmäiseen Iirolandiaan 16.9.)
* Nappulaliigan päättäjäisissä mitalin, mehu- ja pullatarjoilun

Harjoituksissa otetaan huomioon lasten erilainen kehitys ja mahdollistetaan kaikille liikunnan harrastus turvallisessa toimintaympäristössä. Harjoituksissa harjoitellaan motorisia perustaitoja, leikitään ja harjoitellaan pallon kanssa peliä unohtamatta. Tavoitteena on saada yhä nuoremmat ja ujoimmatkin lapset mukaan toimintaan vanhemman seurassa. Tarjotaan vanhemmille mukava liikuntamahdollisuus lapsen kanssa.

Kesän Nappulaliiga ja talven harrasteryhmät luovat Pallo-Iirojen harrastepolun, jolloin lapsivanhempiryhmienkin toiminta on halutessaan ympärivuotista.

Kaikkia mukaan ilmoittautuneita tiedotetaan tapahtumista sähköpostilla vielä ennen harjoituksien alkamista ja kesäkauden aikana ajankohtaisista asioista.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen:

www.palloiirot.fi/nappulalii…/ilmoittautuminen-registration/