Pallo-Iirot järjestää 12-15 vuotiaille nuorille ohjatun harrastevuoron kesän ajaksi

5.5.2015

Vuoro on tarkoitettu tytöille ja pojille. Pallo-Iirot haluaa tarjota matalankynnyksen harrastusmahdollisuuden nuorille

Nappulaliiga liikuttaa kesän ajan satoja lapsia. Tämän lisäksi eri ikäkausijoukkueiden sarjat ovat pyörähtäneet käyntiin. Pallo-Iirot haluaa järjestää myös nuorille 12-15 vuotiaille tytöille ja pojille mahdollisuuden harrastaa futista kaveriporukalla kesän ajan aina keskiviikkoisin klo 16-17 Äijänsuon harjoitteluhallissa.

Tavoitteena on tarjota matalankynnyksen liikkumismahdollisuus kaikille jalkapallosta kiinnostuneille nuorille. Mukaan voi tulla ilman jalkapallotaustaa tai vaikka olisit jo harrastuksen kertaalleen lopettanut.

Pallo-Iirot hoitaa vuoron järjestämisen ja paikalla on aina ohjaaja, joka tuo paikalle peleihin tarvittavat liivit ja pallot. Tapahtumakertoja on yhteensä 15 ja futisvuorot kustantavat yhteensä 15 euroa, eli vain 1 euro per kerta. Tämän lisäksi saat jäsenkortin, jolla pääset seuramaan ilmaiseksi miesten edustusjoukkueen pelejä (kausikortin arvo 80 euroa).

Ilmoittautua voit paikan päällä tai täältä.

Lisäinfot ja aikataulut löydät samasta linkistä. Ensimmäinen kerta on jo huomenna keskiviikkona klo 16-17.