Avauskokoonpano Musan Salamaa vastaan 28.2.2015

27.2.2015

MuSa - Pallo-Iirot 28.2.2015

Koko avauskokoonpano vaihtuu maalivahti Koskea lukuunottamatta. Uusina sisään A-junioreista Roope Virtanen ja Santeri Laaksonen.

Pallo-Iirojen koko avauskokoonpano vaihtuu MuSaa vastaan. Ainoastaan maalivahti Iiro Koski jatkaa. A-junioreista mukaan tulee Severi Kankkunen, Roope Virtanen ja vaihdossa aloittava Santeri Laaksonen. FC Inter - ottelussa mukana olleista vaihdossa aloittavat Aake Rapala, Mikko Valtanen ja Niklas Kuusio. Victor Nyholm aloittaa keskikentällä.

Poissa loukkaantumisten ja vuoksi Kristian Gustafsson, Juho Patola, Vasile Marchis, Panu Erama, Väinö Lehtonen ja Jonas Nyholm. Loput Inter-pelin kokoonpanossa olleista on lepovuorossa.

Peli alkaa UK tekonurmella klo 13 ja ottelua voit seurata Pallo-Iirojen liveseuranta tililtä Twitteristä totuttuun tapaan. Harjoitusottelu on viimeinen ennen ensi viikon perjantain 6.3. Suomen Cupin ottelua FC Hakaa vastaan.