Pallo-Iirot nopealla aikataululla FC Interin harjoitusvastustajaksi

23.2.2015

Harjoitusottelu pelataan Turussa Javenture Areenalla perjantaina 27.2.2015 klo 14

Pallo-Iiroille tuli nopea muutos harjoitusotteluiden ohjelmaan. Veikkausliigassa pelaava FC Inter Turusta pyysi Pallo-Iiroja harjoitusvastustajakseen. Pyyntö tuli nopealla aikataululla, mutta päävalmentaja Pasi Lehtonen ei empinyt.

- Nopealla aikataululla tuli mahdollisuus ja tällaisia tulee harvemmin, että Veikkausliigassa pelaava joukkue haluaa pelata meitä vastaan. Kannatti ehdottomasti tarttua tähän.

- Lähes kaikki pelaajat saivat järjestettyä päivän vapaaksi. Se kertoo paljon pelaajien sitoutumisesta. Lähdemme rohkeasti haastamaan liigajengiä. Peli palvelee tulevaa Suomen Cup - ottelua Hakaa vastaan, Lehtonen kertoo.

Musan Salaman ja Pallo-Iirojen välinen harjoitusottelu pelataan sovitusti lauantaina 28.2.2015 Porissa. Pallo-Iirot kierrättää pelaajiaan näissä kahdessa ottelussa.

Pallo-Iirojen mediatiimi on perjantaina myös paikalla ja ottelun kulkua voi seurata seuran liveseuranta-tililtä  - > https://twitter.com/PalloIirotLive