Kriba-visan voittaja selvillä

5.2.2015

Seuran kuvaaja tavoitti Kristian Gustafssonin kuultuaan voittajavastauksesta.

Parhaalla vastauksella kisan voittanut Hannu Tuominen pelasi itsekin aikoinaan Pallo-Iirojen junioreissa.

Onnittelemme lämpimästi kautta-aikain ensimmäisen ja mahdollisesti viimeisen Kriba-visan voittanutta Hannu "Superi" Tuomista. Pallo-Iirojen viestintäryhmän neljä jäsentä äänesti Hannun vastauksen yksimielisesti ykköseksi. Aikoinaan itsekin Pallo-Iirojen junioreissa pelannut Hannu tavoitettiin lumihommista kommentoimaan voittoa.

- Kiitos! Hyvältä tuntuu.Tässä just kattelen kun emäntä tekee lumihommia, Hannu veistelee.

Mikä on saunabelt ja mistä sinulle ylipäätään tuli se mieleen?

- Saunabelt on paksun pojan viimeinen keino laihtua. No ei vaan, mulla on itsellä sellainen.

- Noo, sanotaanko näin, että sen verran kalpeannäköinen kaveri oli, että taisi olla juuri saunasta tullut, mutta beltti vaan oli unohtunut.

Hannulle toimitetaan kilpailun voittamisesta hieno Pallo-Iirojen retropipo. Onnea vielä voittajalle ja kiitos kaikille osallistujille mielikuvituksellisista vastauksista.