Suuri Kriba-visa

2.2.2015

Pallo-Iirojen hieno esitys ei ollut ainoa asia, joka herätti huomiota Turussa.

Kerro mitä hämmennystä herättäneen takin alta löytyy ja voita hieno Pallo-Iirot - pipo!

Pallo-Iirot voitti TPS:n Turussa 0-3 perjantaina 30.1.2015. Vierasjoukkueen vahva peli ei ollut ainoa asia, joka herätti hämmennystä paikallisissa. Nimittäin Pallo-Iirojen sympaattisen pelaajan Kristian "Kriba" Gustafssonin pukeutuminen herätti paikallisissa kysymyksiä.

Mitä takin altaa löytyy? Kenties suuri sinikeltainen sydän? Jotain kättä pidempää? Tai jotain muuta?

Paras vastaus palkitaan. Vastaukset seuran Facebook tai Twitter - tileille julkaistuihin Kriba-Visa päivityksiin. Voittaja ilmoitetaan perjantaina 6.2.2015.