Juuso Snicker valtakunnallisissa Taitokilpailuissa C15-sarjan voittajaksi!

25.11.2014

Valtakunnalliset Taitokilpailut järjestettiin lauantaina 22.11. Pietarsaaren Tellushallissa

Suomen taitavimmat poika- ja tyttöjuniorit kokoontuivat Pietarsaareen mittaamaan omaan tasoaan muihin ikäluokkansa huippuihin nähden. Kilpailijat olivat selviytyneet kisoihin läpäistyään kahdet kilpailut ennen valtakunnallisia kisoja. Kaikki ovat ensin mitelleet oman seuransa kilpailuissa, josta merkkimitalisuorituksella (pronssi-, hopea- tai kultataso) on saavutettu oikeus edustaa itseään ja seuraansa oman piirin kisoissa. Piirin taitokilpailusta sarjojen voittajat ja kultamerkkisuorituksen saavuttaneet pelaajat selviytyivät valtakunnallisiin taitokilpailuihin.

Taitokilpailuissa kilpailtiin kuudessa sarjassa sekä tyttöjen, että poikien osalta. Pallo-Iiroista kilpailuihin osallistui hienosti yhteensä 8 pelaajaa.

Upeimman suorituksen esitti Juuso Snicker, saavuttaen poikien C15-sarjassa loistavan ykkössijan ja valtakunnan taitavimman pojan tittelin. Juuson pikkuveli Eetu Snicker kilpaili hänkin hienosti, ollen ikäluokkansa (D13) kolmas.

Hienosta kilpailivat myös seuran muut edustajat:
Sofia Määttä (E10-tytöt)
Aaro Salonen ja Max Wikman (E10-pojat)
Laura Koivukoski (D12-tytöt)
Aino Louhivaara ja Eveliina Hannula (D13-tytöt)

Valtakunnallisten Taitokilpailujen tulokset löytyvät kokonaisuudessaan tästä linkistä

Juuso Snickerin kattavampi esittely luvassa lähiaikoina...