Sopimusuutisia

7.11.2013

Edustusjoukkue aloittaa valmistautumisen uuteen kauteen ensi maanantaina ja sitä silmällä pitäen meillä on ilo ilmoittaa päivityksiä niin pelaaja kuin toimijasopimusrintamilla.

Edustuksella on tällä hetkellä sopimukset kolmentoista pelaajan kanssa. Useamman pelaajan kanssa neuvottelut ovat vielä meneillään, näiden pelaajien joukossa on mm. seuraikoni Iiro Aalto.

Toimija rintamalla on sen sijaan nimet lapussa jo toisen seuraikonin kanssa ja Topi Saarilehto tullaan näkemään ed:n huoltojoukoissa myös tulevalla kaudella.

Huippuvahvistus valmennustiimiin

Uutena nimenä valmennusvahvuuteen liittyy maalivahtivalmentaja Veli-Matti Vuorio. Vellu tulee vastaamaan seuran kilpajoukkueiden (edustus - B-jun) mv-valmennuksesta.

Hän on ehdottomasti yksi maamme huippu mv-valmentajia ja on urallaan työskennellyt mm. sellaisten nimien kuin Jukka Lehtovaara ja Lukas Hradecky kanssa. Pelaajaurallaan Vellu on edustanut mm. Veikkausliigassa Jaroa sekä TPV:tä. Maalivahtivalmentajana hän on ollut mm. TPS:n, Interin organisaatioissa sekä Suomen poikamaajoukkueissa.

Harjoituksissa myös testipelaajia

Maanataina harjoitusryhmään liittyy myös uusia kasvoja antamaan näyttöjä Hannu Tourulle. Nämä pelaajat ovat:

Aleksi Lalli (Jazz A)
Toni Tuuri (MuSa)
Miika Pertola (EuPa)
Joonas Sinkkonen (EuPa)
Pekka Paukkonen (Sporting Kristina)

Tämän hetkiset sopimuspelaajat ovat:

Nico Rinne
Juho Patola
Antti Horjanheimo
Vasile Marchis
Mikko Valtanen
Niklas Kuusio
Kristian Gustafsson
Iiro Koski
Panu Erama
Arttu Mäki-Arvela (P-Iirot A:sta)
Aake Rapala (P-Iirot A:sta)
Elias Ala-Kaila (P-Iirot A:sta)
Jussi Jokinen (P-Iirot A:sta)

Kuusiolla on optio toisesta vuodesta, kaikkien muiden sopimus yksivuotinen.