Äänestä kannattajapaita Pallo-Iiroille!

4.7.2013

Paitavaihtoehdot

Pallo-Iirot yhteistyössä kannattajiensa kanssa toteuttaa ainutkertaisen Sinikeltaiset-kannattajapaidan. Kannattajapaidoista on tehty kolme eri vaihtoehtoa ja nyt pyytäisimme teitä, kannattajiamme, valitsemaan minkä paidan toteutamme.

Olemme seura jolla on pitkät perinteet kaupungissamme. Raumalaisuus on seuramme ylpeydenaihe ja voimavara jonka päälle toimintamme on rakennettu vuosikymmeniä aina nuorimmista junnujoukkueista edustusjoukkueeseemme asti.

Kunnioittaaksemme Raumalaista perintöä Pallo-Iirot yhteistyössä kannattajiensa kanssa toteuttaa ainutkertaisen Sinikeltaiset-kannattajapaidan.

Äänestys on auki sunnuntaihin 7.7. klo 23:59 asti.

Eniten ääniä saanut paita tulee myyntiin pitsiviikon perjantain kotiottelussamme FC Hämeenlinnaa vastaan.
Ottelussa on myynnissä rajoitettu 100 kpl erä paitoja.