Pallo-Iiroille lisävahvistusta

1.5.2013

Loukkantumisten ja pikkukolhujen kolhima Pallo-Iirot vahvistaa pelaajarinkiään ainakin seuraavan kolmen ottelun ajan kahdella uudella pelaajalla kun Kimmo Hörkkö ja Jere Kyrkkö liittyvät joukkueeseen.

Jere on futsal-kentiltä tuttu FC Rauman paidasta, hän on alkukauden pelannut Euran Pallossa, jossa osumia on kahdessa ottelussa kertynyt yksi.  Jere on harjoitellut Iirojen mukana jo viimeiset kolme viikkoa.

Päävalmentaja Pasi Lehtonen kommentoi häntä seuraavasti:

-Jere on harjoitellut meidän mukana ja osoittanut että pystyy pelaamaan Kakkosen tasolla, koska hän pystyy myös pelaamaan useampaa pelipaikkaa tuo hän erilaisia vaihtoehtoja kokoonpanoomme.

Toinen pelaaja ei suurempia esittelyjä kaipaa, kun viime kauden päätteeksi kengät naulaan ripustanut ikitaistelija Kimmo Hörkkö tekee paluun joukkueeseen.

-Vasun loukkantumisen myötä tarvitsemme kokemusta joukkueeseen ja sitä Kimmo tuo. Kimmo on taistelija joka pelaa aina loppuun asti ja Jeren tavoin hän tuo monipuolisuutensa ansiosta meille vaihtoehtoja muokata kokoonpanoa. Uskon että näiden kahden pelaajan myötä olemme valmiita tulevalle härkäviikolle kun pelamme kahdeksan päivä sisällä kolme ottelua, kommentoi Pantse.

Molempien pelaajien kohdalla sopimus kattaa ensin kolme peliä jonka jälkeen tilannetta katsotaan uudelleen.

Molemmat pelaajat on mahdollisuus nähdä seuraavaksi kotikentällä torstaina 9.5. kun esikaupunkialueelta saapuu FC Jazz vierailulle etelän lämpöön, ottelu alkaa poikkeuksellisesti vasta klo 19 vierasjoukkueen pitkän ajomatkan takia.