Janiina Jalonen naisten joukkueen päävalmentajaksi kaudelle 2013 !

9.10.2012

Vahvan pelaajataustan omaava ja seuramme C-tyttö joukkueen valmentaja astuu myös naisten joukkueen "ruoriin"!

Kun vahvaa "Iirolaisuutta" tarvitaan, katseet mielellään osoitetaan ihmisiin, joilla sydän hehkuu innokkuudesta Iirolaiselle naisjalkapallolle. Janiina Jalonen täyttää kaikki tarvittavat "palaset", jolla pitkäjänteistä kehitystyötä voidaan aloittaa.  Kun naisten joukkue sai "kasvot", joukkueen kokoaminen saa mielenkiintoisen lisän, jolla "haalareita" voidaan pukea päälle!

Janiinan vahvuuteena on ymmärtää seuran toimintatapa ja pitkäjänteisen kehitystyön prosessi sekä yhteistyön merkitys. Hän tulee jatkamaan naisten päävalmentajuuden ohella myös C-tyttöjen vastuuvalmentajana, joten kosketuspinta tulevaisuuden naisjoukkueen pelaajiin tulee olemaan taattu.

Naisten joukkue tulee tekemään kauden aikana tiivistä yhteistyötä seuran B-tyttöjoukkueen kanssa niin "pelikirjan" kuin harjoittelunkin osalta. Tällä toimella pelaajien oppimista tehostetaan, jotta yhteinen tekemisen laatu saavuttaa nousujohteisen suunnan.