Kilpajoukkueiden valmentajat kaudelle 2013

26.10.2012

Miesten edustusjoukkueen valmentajana jatkaa Pasi Lehtonen, hän allekirjoitti seuran kanssa uuden kaksivuotisen sopimuksen. Myös naisten edustusjoukkue on jälleen ensi vuonna mukana menossa. Naisten joukkueen valmentajana toimii Janiina Jalonen ja joukkueen tavoitteena on nousu kohti Ykköstä.

Naisten joukkueen runko tulee muodostumaan kokeneista pelaajista ja seuran B-tytöissä on kasvamassa tulevaisuuden runkopelaajia jotka saavat jo vastuuta edustusjoukkueessa ensi kaudella.

Seuran A-pojat pelaavat ensi kaudella Ykköstä ja valmentajana jatkaa Jukka Nissi. A-poikien tavoite ensi kaudelle tarkentuneen kun Pasi ja Jukka sopivat ensi kauden edustusjoukkueessa pelaavien A-ikäisten pelaajien rotaation periaatteet.

B-poikien valmentaja on ensi kaudella Pasi Rantanen joka oli joukkueelle luonnollinen valinta hänen aiemmin valmentamansa -97 ikäluokan vanhentuessa B-ikäiseksi. Joukkueen tavoite on nousta kevätkierroksella Ykköseen ja syyskierroksella saavuttaa siellä mahdollisimman hyvä sijoitus.

B-tyttöjen valmentajana jatkaa Matti Lehtonen. Matilla on alkamassa toinen kausi B-tyttöjen kanssa. Nissin ja Rantasen tavoin hyvää työtä joukkueensa parissa tehnyt Matti oli luonnollinen valinta jatkamaan joukkueen valmentajana. Matin johdolla B-tytöistä naisten edustusjoukkueeseen –projekti on hyvässä vauhdissa.

Pallo-Iirojen tyttöpuolen virallinen avauspotkutilaisuus järjestetään lauantaina 8.12. jossa vierailevana puhujana mm. naisten maajoukkueen päävalmentaja Andrée Jeglertz. Tästä lisätietoa myöhemmin.