Kannustajabonus on käynnistynyt

8.2.2013

S-asiakasomistajat (sen vihreän kortin omistajat) voivat tukea Pallo-Iiroja ilmoittautumalla kannustajaksi tänäkin vuonna. Suuri kiitos viime vuonna kampanjaan osallistuneille. Tässä ohjeet miten homma toimii käytännössä tänä vuonna.

Kannustajana voit olla mukana tukemassa osuuskauppasi alueella toimivaa seuraa tai järjestöä. Kannustaminen ei pienennä sinulle maksettavaa Bonusta, vaan saat sen itsellesi kuten aiemminkin. Osuuskauppa maksaa valitsemallesi kohteelle tukea Kannustajille vuoden aikana maksetun Bonuksen suhteessa. Se on siis osuuskaupan maksama lisätuki.

Mitä sinun tarvitsee tehdä jotta voit ilmoittautua kannustajaksi?

1. Mene osoitteesen: http://www.s-kanava.fi/oma-s-kanava
  2. Jos sinulla on jo s-kanavalle käyttäjätunnukset niin kirjaudu niillä sisään, mutta jos ei ole, niin sinun tarvitsee luoda omat tunnukset klikkaamalla kohtaa: Rekisteröidy käyttäjäksi. Tunnukset voi luoda S-pankin tai minkä muun tahansa pankin tunnuksilla.Tunnuksia käytetään vain rekisteröitymis vaiheessa. Huom! S-kanavan tunnukset eivät ole sama asia kuin S-pankin tunnukset.
  3. Kun olet luonut tunnukset niin kirjaudu sisään S-kanavalle kohdan 1. osoitteessa.
  4. Kirjauduttuasi sisään tulet Oma S-kanava pääsivulle. Nyt vie hiiri kohdan bonukset ja ostot päälle ja napauta jämäkästi.
  5. Kun sivu avautuu niin valitse oikealla sivussa olevasta valikosta Kannustajaksi ilmoittautuminen kohtaa.
  6. Tämä vie sinut seuravalinta sivulle. Valitse tuettavien seurojen valikosta Pallo-Iirot ja paina "päivitä tiedot"-nappulaa.
  7. Homma on sillä selvä

Kannustajaksi liittyminen on osuuskauppa-alue kohtainen eli jos olet Keulan jäsen voit tukea Pallo-Iiroja, mutta jos olet jonkun muun alueen osuuskaupan jäsen voit tukea vain kyseisen alueen seuroja.