Pallo-Iirot mukana Kesäduuni OP:n piikkiin

19.3.2020

Koronavirusepidemian keskellä on katsottavaa tulevaan. Pallo-Iiroissa ollaan toiveikkain mielin. Tavoitteena on palkata kesäksi noin 20 kesätyöntekijää. Työ on pääasiassa valmennus- ja ohjaustyötä Nappulaliigassa.

Kesällä 60 nuorta työllistyy 60 yhdistyksessä OP Länsi-Suomen piikkiin. #kesäduuniOPnpiikkiin

OP Länsi-Suomi etsi helmikuun ajan yleishyödyllisiä yhdistyksiä, jotka ovat kiinnostuneita tarjoamaan 15–17-vuotiaille nuorille kesätyön. Pallo-Iirojen kesätyö on mukana tässä kesätyökampanjassa.

Kesäduuni OP:n piikkiin -kampanja on mukana Vastuullinen kesäduuni –kampanjassa, joten Pallo-Iirot ovat sitoutuneet kampanjan tukea hakiessaan vastuullisen kesätyön periaatteisiin.

Yhdistykset, jotka tukea saivat, valittiin maaliskuun alussa. Nyt on nuorten aika hakea töitä.

Pallo-Iirojen kesätyön oli määrä alkaa Iiro-Cupista 4.4., mutta tämä turnaus jouduttiin perumaan koronavirusepidemian vuoksi. Todennäköisesti kesätyön alkamisajankohtaa joudutaan siirtämään myöhemmälle ja työn sisältöön saattaa tulla joitain muutoksia. Niistä infoamme kesätyötä hakeneille heti kun mahdollista.

Pallo-Iirojen kesätyöhön pääset tutustumaan täältä:

Kesätyöhakemus

Muut kesätyöpaikat voit katsastaa Osuuspankin sivuilta: