Reservijoukkue jatkaa talvisarjaa

29.3.2011

Talvisarjan ensimmäisessä koitoksessa Iirojen reservijoukkue pesi paikkallisvastustaja FC Rauman 4-1. Seuraavaksi se kohtaa Euran Pallon Raumalla tiistaina 29.3.

Jo viime kaudella resevin yhdeksi syömähampaaksi äitynyt Hannu Lehtinen järjesti välittömästi kauden ensimmäisessä matsissa pienimuotoisen ilotulituksen Äijänsuon viilenneessä illassa entistä seuraansa FC Raumaa vastaan. Lehtinen reputti knallin arvoisesti kolme osumaa. Reservin neljännen viimeisteli vauvamaisen helposti Kristian Gustafsson.

- Palasimme kentille odotetun vahvasti. Huomasi, ettei vastustaja paljon ollut ehtinyt isolla kentällä harjoitella, reservin joukkueenjohdossa vaikuttava ja huoltopäällikön titteliä kantava jalkapalloanalyytikko Janne Matinen pohdiskeli.

Tuleva vastustaja EuPa taasen on osoittanut viime aikoina teräviä otteita pelaten tasan TPV:n kakkosjoukkueen ja Jazzin A-junnujen kanssa ja kaataen komeasti MuSan 5-2. Kakkosdivarijoukkueen päänahka oli EuPalle harjoituskauden toinen joukkueen kaadettua aikaisemmin FC Jazz. Pallo-Iirojen edustusjoukkueelle EuPa hävisi tammikuussa 0-9.

Kenttä Eurassa on pelikelvottomassa kunnossa, joten ottelu pelataan Äijänsuolla kello 19.00

- EuPasta minulla ei ole tällä hetkellä mitään mielikuvaa yleisesti jalkapallosta ja varsinkin Euroopan suurimpien liigojen joukkueista valtavan määrän vahvoja mielipiteitä omaava huoltajakolossi Matinen hämmästeli.