Pallo-Iirot jatkaa talvikauden mittelöitään SalPaa vastaan

16.2.2011

Pallo-Iirojen edustusjoukkue jatkaa harjoitusotteluitaan kotonaan tulevana lauantaina Salon Palloilijoita vastaan. Viime kaudella Kakkosen B-lohkon toiseksi sijoittunutta SalPaa povataan tälläkin kaudella sarjan kärkikahinoihin.

Salolaiset pelasivat viime lauantaina harjoitusottelun ÅIFK:ta vastaan, jonka turkulaiset voittivat 2-0. SalPa-riveihin ikäviä uutisia toivat Antti Hakalan ottelussa tullut takareisivamma sekä Tampereen Ilveksestä siirtyneen Petteri Poukan polvivamma. Hakalan vamma ei ole välttämättä vakava, mutta Poukka joutuu magneettikuvaukseen ja edessä saattaa olla pidempikin huili. Vierailijoilta kannattaa erityisesti seurata KaaPo:sta siirtynyttä kaksikkoa Verneri Kryssiä ja Jaakko Hietarintaa.

Myös kotijoukkueen sairaslista kasvoi jälleen yhdellä kun Eetu ”Donitsi” Setäsen polvi kipeytyi TPV ottelussa. Iirot-leirissä saatetaan nähdä ottelussa ensimmäistä kertaa tänä vuonna seuran ehdoton ikoni Iiro Aalto. Myös viime lauantain ottelusta pois olleen, valmentajakoulutuksen takia estynyt Iirokippari Kimmo Hörkön pitäisi jälleen olla raatamassa kotijoukkueen eteen. Päävalmentaja Pasi Lehtonen on hieman huolissaan kotijoukkueen pelaajatilanteesta: 26:sta pelaajasta on käytössä 12, eli nuoret tulevat saamaan myös peliaikaa Aallon ja Hörkön palaamisesta kokoonpanoon huolimatta. Taktista puolta Lehtonen ei lähtenyt vielä erityisesti kommentoimaan.
- Katsotaan ketä on  loppuviikosta pelikunnosta ja tehdään päätöksiä sen jälkeen, Lehtonen kommentoi.

Tuleva ottelu pelataan siis lauantaina 19.2 klo 14 talviharjoitteluhallissa. Herkuttelijoille tiedoksi, kioski on myös auki. Tervetuloa kannustamaan Iirot voittoon.