Pallo-Iirot vierasreissulle Maskun lentokentälle

11.7.2013

Iirot matkustaa huomenna Maskun Palloseuran vieraaksi. Sinikeltaiset saavat tuekseen myös bussillisen kannattajia.

Pallo-Iirojen pelit jatkuvat jälleen huomenna. Maskun Taponkedon jumbokentällä Iirot kohtaa Maskun Palloseuran. Kumpikin joukkue lähtee otteluun allaan voitto viime pelistä. Raumalaismiehistö kukisti TPV:n sunnuntaina 4-2, ja Masku oli samoilla lukemilla ÅIFK:ta parempi. Tuossa pelissä maskulaisten ykköstähti oli Santeri Suvala, joka niittasi hattutempun.

Iirot saa otteluun mukaan pelikieltonsa kärsineen Eetu Setäsen. Tämä mahdollistaa jälleen Jonas Nyholmin noston omalle tontilleen keskikentälle. Viime pelissä avauksessa ollut Niklas Kuusio aloitti maanantaina varusmiespalveluksensa, mutta tämän hetken tietojen mukaan olisi käytettävissä jo huomenna.

Hautala fyysisesti valmis hehtaarikentälle

Taponkedon kenttä on sarjan isoin ja se tuo varmasti oman mausteensa huomiseen otteluun. Se joukkue, joka pystyy paremmin pitämään palloa on varmasti vahvoilla. Keskikentän vakiokasvo Niilo Hautala vakuuttaa olevansa valmis huomiseen urakkaan.

- Ohi syyskuun, läpi repaleisen lokakuun...oho meinasi lauluksi mennä, mutta tosiaan läpi vuoden on treenattu omatoimistakin paljon ja huomenna sen pitäisi näkyä kilometreissä. Kontit on aika kovassa iskussa ja jos huomenna täytyy leikkiä ajokoiraa niin sitten leikitään, keskikentän pellavapää tykittää värikkäästi.

Maskuun matkaavasta kannattajajoukosta "Nipa" on erittäin mielissään:

- Onhan se ihan erilaista pelata, jos katsomossa on jengiä kannustamassa. Jokainen syttyy varmasti entistä enemmän, kun katsomosta lyödään lisää bensaa liekkeihin. Tomorrow baby I'm on fire!

Maskun Palloseura - Pallo-Iirot
Huomenna 12.7. klo 18.30