Äijänsuon stadionin aitiot

5.8.2009

Äijänsuon stadionilla on aikaisempina vuosina ollut tyhjillään aitoita ja niiden kunto on ollut hieman niin ja näin. Pallo-Iirot päätti talkoohengessa kunnostaa kaksi aitiota kuntoon ja tehdä niistä salonkikelpoiset.

Huhtikuussa Iirojen talkoo porukka aloitti työnsä puhtaalta pöydältä.

Ensimmäisenä aitoiden eristystä parannettiin villoittamalla seinät ja levyttämällä ne. Näin ollen aitoista on mukava seurata otteluita myös syysviiman vihmoessa stadionilla. Seinien kunnostuksen lisäksi lattiaan iskettiin laminaatti pinta jotta korkkarit kopisee tarvittaessa.

Aitoihin hankittiin lisäksi myös kunnon tuolit joista on mukava matseja seurata ja rentoutua raumalaisen jalkapallon parissa.

Aitoipalveluihin kuuluu tilauksesta myös ruokailu sekä juomatarjoilu (B-oikeudet).

Aitioita kunnostettiin kaksi kappaletta ja toinen on vuokrattu koko kaudeksi Ramonan jalkapalloklubille. Toinen aitio on vuokrattavissa kaikkiin Äijänsuon stadionille pelattaviin peleihin.

Lisää kuvia aitioremontista ja viimeistellyistä aitoista on nähtävillä täällä:

Aition vuokra on 50€ per ottelu, aitiossa on nojatuolipaikkoja 7:lle henkilölle.

Lisätietoja ja vuokraamista voi tiedustella otteluisäntä Iiro Lindborgilta (iiro.lindborg(at)palloiirot.fi 050-3583457)