P-Iiroille tärkeät vieraspisteet

29.7.2009

P-Iirot saalistivat vihdoin kaivatun voiton Kakkosen B-lohkossa kun Pirkkalan jalkapalloklubi kaatui vieraissa. 0-2 päättyneessä ottelussa Iirojen maaleista vastasivat Saku Peltonen ja Nico Rinne.

PJK - P-Iirot 0-2 (0-1)
Peltonen 27'
Rinne 90'

Yleisöä: 145

Iiro Koivula raportoi totuttuun tapaan vierasottelusta:

Ottelu oli armoton taistelu, kaunista jalkapalloa se ei ollut. Me lähdimme hakemaan pisteitä keinolla millä hyvänsä ja se tehtiin ottelupalaverissa myös pelaajille selväksi.

Saku Peltonen teki ottelun avausmaalin 30 metristä vajaan puolentunnin kohdalla, valitettavasti Saku loukkasi pohkeensa kahdeksan minuuttia maalin jälkeen ja hänet vaihdettiin pois kentältä. Sakun tilalle tuli Antti Horjanheimo. Myös Kimmo Hörkkö loukaantui ottelussa myös mutta taisteli ottelun loppuun asti.

Viimeinen puolituntia oli meiltä puolustussotaa, jossa onnistuimme eikä PJK saanut tilanteita aikaan. Ottelussa pelattiin ruhtinaalliset 6 minuuttia yliaikaa ja saimme toisen maalin yliajan puolessa välissä kun Nico Rinne meni kolmen pakin ohitse, teki vartaloharhautuksen ja sijoitti pallon kylmästi alakulmaan. Koko joukkue taisteli kovalla asenteella ja se näkyi myös pelinjälkeisenä riemuna!

Pallo-Iirot kohtaa seuraavaksi Pallohongan kotikentällä ensi viikon sunnuntaina. Ottelu alkaa totutusti klo 18.30.

Pallo-Iirot Pirkkalassa:

23 Glaeser Matt
8 Hovi Ville
7 Hörkkö Kimmo
25 Koskinen Antti
6 Ossok Yannick
24 Peltonen Peetu -> Rinne 61'
16 Peltonen Saku -> Horjanheimo 35'
26 Raunio Roope
17 Salminen Verneri
3 Setänen Eetu
13 Vainiola Joona -> Nyholm O 72'