Supersunnuntai Vol. 2 - 19.7.

9.7.2009

Vajaan kahden viikon kuluttua su 19.7. on seuraava supersunnuntai eli P-Iirojen sekä Feran kotiottelut samana päivänä. Klo 16 Fera kohtaa Petojussit ja klo 18.30 Iirot kohtaa PP-70:nen. Yhteislippujen myynti on alkanut.

Tällä kertaa otteluihin on myytävänä 5€:n yhteislippu joka oikeuttaa sisäänpääsyyn molempiin matseihin, lipputulot lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen.

Lippuja on myytävänä päivittäin vain ja ainoastaan Länsi-Suomen palvelupisteestä torin laidalta (Isokirkkokatu 9). Portilta ei siis lippuja enää ole kummastakaan ottelusta saatavilla. Lipun ostaminen ei edellytä Länsi-Suomen korttia eikä muitakaan etukortteja. Läns paperin palvelupiste on avoinna ma-pe 8-16.30. Mutta myös Iirojen seuraavassa kotiottelussa ensi sunnuntaina (12.7. Ilvestä vastaan) on mahdollisuus ostaa lippuja stadionin kioskista.

Supersunnuntain ottelut ovat siis Fera - Petojussit (Seinäjoki), joka pelataaan Länsi-Suomi Areenalla (otanlahden pesiskenttä) klo 16 alkaen. Pallo-Iirojen ottelu on P-Iirot - PP-70 (Tampere) ja ottelu alkaa totuttuun tapaan klo 18.30 Äijänsuon hornankattilassa.

Yhteislipuista saadut lipputulot lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen. Hyväntekeväisyyskode on Rauman seutukunnan nuorisotyö eli RAUNO. Lisätietoja RAUNO:sta osoitteessa www.rauno.fi

Mitä siis enää miettimään vaan hae oma lippusi vaikka sinulla olisikin jo kausikortti, tuet samalla nuoristyötä ja näet parhaat raumalaiset palloilulajien joukkueet Rauman suvessa!