Pallo-Iirot ja Fera yhteistyöhön

6.5.2009

Pallo-Iirot ja naisten superpesisjoukkue Fera tarjoavat lajiensa seuraajille mahdollisuuden seurata myös toista kesän kärkiviihdettä samaan hintaan.

Tulevana kesänä Pallo-Iirot ja Fera pelaavat kaksikertaa kotiottelunsa samana päivänä. Näitä sunnuntaiotteluita varten seurat esittelevät Canal+:lta tutun supersunnuntai-ajatuksen, jossa tarjolla on aimo annos urheilua sunnuntain ratoksi.

Ensimmäinen supersunnuntai jo toukokuussa

Feran kotiottelut alkavat molempina kertoina (17.5. ja 19.7) kello 16 Otanlahdessa ja P-Iirojen vastaavasti klo 18.30 Äijänsuolla, joten penkkiurheilijat kerkeävät näkemään molemmat ottelut. Supersunnuntain kunniaksi seurat tarjoavat penkkiurheilijoille kaksi yhdenhinnalla ajatuksella pääsyliput otteluihin. Ensimmäinen supersunnuntai on 17.5., jolloin Feran kauden avausotteluun Fera – Viinijärvi pääsee ilmaiseksi 10.5. pelattavan Pallo-Iirot – EIF –ottelun käsiohjelmalla. 17.5. pelattavaan Pallo-Iirot – FC Espoo –otteluun puolestaan pääsee ilmaiseksi Fera-Viinijärvi ottelun käsiohjelmalla.

Toinen supersunnuntai heinäkuussa

Toisen supersunnuntain osalta työ on vielä hieman kesken, mutta siitä tulee enemmän hyväntekeväisyyspainotteinen. 19.7. pelattaviin otteluihin Fera - Petojussit ja P-Iirot - PP-70 tullaan myymään ennakkoon yhteislippua 5 euron hintaan ja lipputulot lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen. Tarkoituksena on myös saada mukaan tukija, joka ottaa vastaan seurojen haasteen ja tuplaa lipputuloista saadun hyväntekeväisyyspotin.