Pallo-Iirot solminut kaksi uutta sopimusta

13.1.2009

Puolustaja Joni-Petteri Malka ja hyökkääjä Jami Uuttu allekirjoittivat molemmat yhden vuoden sopimuksen Iirojen kanssa. Molemmilla on myös optio ensi kaudesta.

Joni-Petteri (synt. -89) on Turun Palloseuran kasvatti, joka pelasi seuran junioreissa aina A-ikäiseksi asti. Viime kaudeksi hän suuntasi Ahvenanmaalle ja IFFK Finströmin miesten joukkueeseen. Joukkue pelasi 2. divisioonan B lohkossa, kuten P-Iirotkin. Parhaiten laitapuolustajan tontilla viihtyvä Joni-Petteri oli joukkueen parhaimmistoa, voittaen joukkueen sisäisen Veikkauspörssin 13 pisteellä.

Jami Uuttu (-90) on myös TPS:n juniorikoulun kasvatteja, mutta lähti B-juniori-ikäisenä kotikaupunkinsa Naantalin VG-62:een. Viime kaudella Jami pelasi VG-62:n edustusjoukkueessa Turun piirin 3. divisioonassa.