Juho Lehtonen Pallo-Iiroista PoPaan

26.11.2008

Pallo-Iirojen B-junioreiden SM-sarjajoukkueen viime kauden runkopelaajiin kuulunut Juho Lehtonen siirtyy Pallo-Iiroista FC PoPaan 3-vuotisella sopimuksella. Seurat neuvottelivat siirrosta erittäin hyvässä hengessä ja sopimukseen päästiin tiistai-iltana. Olemme erittäin tyytyväisiä syntyneeseen neuvotteluratkaisuun, jonka myötä Juhon kehitys on taattu myös tulevaisuudessa, taustoittaa valmennuspäällikkö Matti Lehtonen siirtoa.

Pallo-Iirot on kasvattajaseura ja Juhon siirtyminen PoPaan on linjassa seuran pitkäntähtäimen suunnitelman kanssa, jossa pääpaino on raumanseutulaisten pelaajien yksilöllinen kehitys. Juhon siirtyminen Poriin on myös viesti muille lahjakkaille raumalaisille pelaajille, että seura aktiivisesti edesauttaa pelaajien kehitystä sekä myös siirtymistä korkeammille sarjatasoille.

Pallo-Iirot toivoo että Juhon siirtyminen PoPaan toimii myös kimmokkeena Satakuntalaisen jalkapallon uudelle ja avoimelle yhteistyölle seurojen välillä.

Seurojen välinen sopimus mahdollistaa Juho Lehtosen harjoittelun Pallo-Iirojen mukana.