Muutoksia Pallo-Iirojen Organisaatiossa

17.10.2008

Pallo-Iirojen organisaatio muuttuu kaudesta 2008. Pallo-Iirot on nimittänyt kilpailujaoston valmentajat sekä nappulapäällikön. Osa Pallo-Iirojen pitkätähtäimen suunnitelmaa on raumanseutulaisten pelaajien yksilöllinen kehittäminen ja sitä myötä menestyminen eri sarjoissa. Tätä suunnitelmaa tukevat nyt tehdyt nimitykset, tähdentää valmennuspäällikkö Matti Lehtonen.

Pallo-Iirojen kilpailujaoston valmentajat

Edustusjoukkueen päävalmentajaksi on nimitetty Veijo Wahlsten ja valmentajaksi Iiro Koivula. Ajunioreiden päävalmentajana jatkaa Jarmo Lavanto ja valmentajina Markku Mieskoski sekä Harri Johansson. B-junioreiden päävalmentajaksi on nimitetty Harri Virtanen ja valmentajiksi Petri J. Salminen sekä Ivor Urmson. Talenttien sekä A- ja B-junioreiden maalivahtivalmentajaksi on nimitetty Antti Keskitalo.

Pallo-Iirojen kilpailujaoston valmentajanimitykset käsittävät kauden 2009, edustusjoukkueen valmennusta lukuun ottamatta. Veijo Wahlstenin sopimus kattaa kaudet 2009-2011. Edustusjoukkueen toimen lisäksi Wahlsten jatkaa talenttiryhmän päävalmentajana. Iiro Koivulan kokopäiväinen sopimus Pallo-Iirojen kanssa on vuoteen 2011 asti. Koivula toimii edustusjoukkueen toimen lisäksi talenttiryhmän valmentajana, 100unta – akatemian valmennustiimin jäsenenä, C-94 tyttöjen päävalmentajana, juniorijaoston maalivahtivalmentajana.

Edustusjoukkueen ensi kauden 25 pelaajan rinki on kasassa ja se tullaan julkaisemaan Pallo-Iirojen lehdessä lauantaina 25.10., lehti ilmestuu Uuden Rauman välissä. P-Iirojen syyslehdessä tullaan esittelemään myös mm. uusi maalivahtihankinta.

Kimmo Hörkkö nappulapäälliköksi

Pallo-Iirojen nappulapäällikön kokopäiväiseen toimeen on nimitetty Kimmo Hörkkö. Hörkön vastuualueeseen kuuluu Iirolandia-lasten leikkimaailma, nappulaliiga yhdessä junioripäällikön kanssa sekä puulaakisarja. Edellä mainittujen lisäksi hän tulee myös olemaan mukana seuran juniorivalmennustoiminnassa.

Iiro Lindborg mediavastaavaksi

Pallo-Iirojen mediavastaavan toimeen on nimitetty Iiro Lindborg.