Pallo-Iirot solmi kolme jatkosopimusta

3.9.2008

Antti Koskinen
Kimmo Hörkkö

Puolustaja Antti Koskinen solmi kauden 2010 loppuun kestävän jatkosopimuksen ja hyökkääjät Juho Hyysalo sekä Kimmo Hörkkö allekirjoittivat seuran kanssa kolmivuotisen jatkopaperin

JUHO HYYSALO

B-juniori-ikäinen Juho debytoi tällä kaudella miesten Kakkosessa ja tähän mennessä (2.syyskuuta) esiintymisiä edustusjoukkueen paidassa on kertynyt 11 kappaletta. Maaliverkotkin ovat heiluneet jo kahdesti Juhon toimesta. Huikean lähtönopeuden omaava ”Hypy”, teki tänä vuonna ensiesiintymisensä myös Suomi-paidassa, huhtikuussa pelatussa U-17 maajoukkueen ottelussa Puolaa vastaan. 17-vuotiaan lupauksen peliesitykset on herättänyt kiinnostusta myös Veikkausliigaseuroissa.

ANTTI KOSKINEN

Antti on noussut tällä kaudella edustusjoukkueen ehdottomien luottopelaajien joukkoon. Turun kauppakorkeakoulun opiskelija palvelee tällä hetkellä isänmaataan Huovinrinteellä Porin prikaatissa. Armeijan rasitukset eivät kuitenkaan Antin jaloissa paina, sillä erinomaisen fysiikan avulla Antti pystyy pitämään korkean suoritustasonsa ottelusta toiseen. Parhaiten topparin tontilla viihtyvä eurajokelainen on pelannut yhtä vaille kaikki ottelut tällä kaudella.

KIMMO HÖRKKÖ

Kimmo on Pallo-Iirojen oma kasvatti, joka palasi kahden maailmalla (VPS & Raufoss IL, Norja) vietetyn vuoden jälkeen kasvattajaseuraansa. Paluun myötä myös pelipaikka vaihtui puolustajan roolista hyökkääjäksi. Kaudella 2001 debyyttinsä miesten joukkueessa tehnyt härkämäinen rymistelijä on heiluttanut tällä kaudella maaliverkkoja toistaiseksi yhdeksän kertaa 16 ottelussa.

Pelaajat, joilla sopimus ensi kaudesta:

Jere Korhonen
Aleksi Kanerva