E-poikien Hollming Cup

25.4.2008

Pelattiin lauantaina 12.4.

Hollming Cup järjestetttiin nyt ensimmäistä kertaa Pallo-Iirojen historiassa. On hienoa, kun Hollming Oy on matkassa mukana kehittämässä Länsi-Suomen nuoria jalkapallon merkeissä. Toisaalta tämän voi ymmärtää oikein hyvin, kun tekee pienen aikamatkan menneisyyteen: Hollming Oy ryhtyi vuonna 1945 rakentamaan sotakorvauskuunareita Neuvostoliitolle ja on sen jälkeen tehnyt monia erilaisia aluksia maailman merille. Hollming Oy laajeni 70-luvulla laivanrakennustelakasta monialayritykseksi. Vuonna 1992 telakkatoiminnasta irtautuminen alkoi ja yhtiö muuntui metalli- ja varustamoalan konserniksi, jolla on toimipaikkoja Parkanossa, Porissa, Raumalla, Turussa ja Valkossa. Hollming Oy on siis ollut jo vuosikymmeniä kehittämässä Länsi-Suomea oikeaan suuntaan ja jatkaa samaa vahvaa otetta. Niin myös Pallo-Iirot kehittävät talousaluetta omalla osaamisellaan.

Pallo-Iirot 97 ja 98 järjestivät Hollming Cupin 12.4.2008. Turnaus oli yksipäiväinen; pelit alkoivat aamuyhdeksältä ja loppuivat iltaseitsemältä. Päivä oli täynnä jalkapallon iloa ja riemua. Pelit olivat tasaisia ja joukossa oli jo todellisia taidonnäytteitä; Hollming Cupissa nähtiin tulevaisuuden Länsi-Suomen tähdet. Peleissä annettiin lupa oivalluksiin ja taitoa vaativiin yrityksiin. Oli hieno seurata, kuinka hyvää seuratyötä tehdään Eurassa, Eurajoella, Harjavallassa, Huittisissa, Kokemäellä, Mynämäellä, Ugissa ja totta kai Raumalla. Rauman hallissa oli taitoa, tietoa ja voimaa, kun kentällä miteltiin paremmuudesta: tulokset ovat ohessa.

Kaikilla, niin kannustajilla katsomossa kuin pelaajilla kentälläkin, oli mukavia hetkiä Hollming Cupissa. Jatketaan samalla ja miksei vähän paremmalla otteella taas ensi vuonna!

Tero Tuomi

Tu®nauspäällikkö

Katso tästä turnauksen pelien tulokset ja sijoitukset!